۴ بهمن ۱۳۸۸

:(

اون روزی که به خاطر ندونستن احکام غسل و نماز میت مصاحبه هیات علمی و استادی دانشگاه رو از دست دادم این قدر دردم نگرفت که امروز به خاطر شوهر نداشتنم واسه سوپروایزری یه موسسه پر اسم ورسم دیس کوالیفای شناخته شدم!

۱۹ نظر:

نسترن گفت...

ینی عاشششششقتم:))))))

ناشناس گفت...

خب آخه دختر مجرد حواس دیگرونو پرت می کنه. راستشو بخوای حواس منو که خیلی پرت می کنه .
:)

ناشناس گفت...

حالا کجاش دیدی؟!

Maryam گفت...

Uh my God. That's kinda stupid.

پیازچه گفت...

با عرض معضرت باید شاشییییید به سرتا پای این مملکت!!!!!

عینک گفت...

اینا از اونایین که به روح اعتقاد دارن!

ناشناس گفت...

چه ربطی به مملکت داره . همه جا این شرط و شروط ها وجود داره ... بعضی ها چه زود شاششون می گیره ...

پیازچه گفت...

جناب ناشناس
میشه بگید منظورتون از همه جا کجاس ؟

ناشناس گفت...

کافر همه را به کیش خود پندارد. آقای ناشناس لطف کنن به جای حواسپرتی دل به کار بدند. همینه که مملکت انقدر داغون چون افراد سر کار حواسشون همه جا هست به غیر کار. اگه جرات داری لطف کن با ‌ای دی واقعیت بیا، مرد که نباید پنهان بشه.

Iranian idiot گفت...

شايد نشونهء اينه كه خودت رو دست بالاتر از اين 4 چوب ها حساب كني!

ناشناس گفت...

جناب پیازچه منظورم از همه جا , همه آن جاهایی است که شما از آن و از شرایط ریز و درشت آن بی خبرید .

ناشناس گفت...

جناب ناشناسی که خودت هم با آیدی ناشناس کامنت گذاشته ای و به من به خاطر اینکه با آیدی ناشناس کامنت گذاشته ام ایراد گرفته ای :
شما هم خودت جزو گروه آدم هایی هستی که برای دیگران باید و نباید تعیین می کنی و برای من باید تعیین کرده ای که من باید دل به کار ببندم پس زیاد تعجب نکن که یک شرکت به خاطر منافع کاری اش شرط و بایدی برای داوطلبان آن شغل تعیین کند .... به هرحال برای دل بستن به کار شرایطی فراهم باید باشد . میز مناسب . نور مناسب . امنیت شغلی . تخصص و نبود عناصر حواس پرت کن در محیط کار ... وقتی محیط کار تبدیل به محل فشن و عرض اندام دختران و پسران مجرد می شود طبیعتا راندمان کار پایین می رود . شرکتهایی در دنیا هستند که شرط شان برای استخدام مجرد بودن است . خب صاحبان یک شرکت هایی هم به این نتیجه می رسد که افراد غیر مجرد تعادل ذهنی بیشتری دارند و راندمانشان به دلیل بسته شدن فایل ازدواج در ذهنشان بالاتر است . فایل ازدواج چیزی نیست که در ذهن کسی از بیخ بسته باشد و اگر کسی همچین ادعایی کند مطمئن باش داره چاخان می کنه و ادعایی بیش نیست! شاخ ترین و پرمدعا ترین مردان و زنان هم در دل خود دنبال همسر و یار دایم خود می گردند و موقع تحصیل و یا اشتغال حواسشان به این موضوع هم هست . بعضی شرکتها معتقدند ما محل انجام کارهای خود هستیم نه محلی برای همسریابی . هم اکنون بخشی از دانشجویان ما علت ورودشان به دانشگاه همین موضوع همسریابی است . از خودت یه خورده سوال کنی و به خودت راستش رو بگی متوجه می شی که حرف بیخود نمی زنم . همه می خوان خودشون شرط بگذارن . اما کسی در نهایت می تونه شرط بذاره که حق داره !

ناشناس گفت...

البته من این فشن و عرض اندام رو گفتم منظورم همه ( و یا ناژوی گل و نازنین ) نیست . منظورم یه تعدادیه که این معضلات شخصیتی رو بالاخره دارن و باعث ایجاد این شرایط می شن . حالا امیدوارم منم بیرون کنن که اینقدر به جای کار حواسم به این چیزا نباشه یا آدم شم دست کم بالاخره . یا بالاخره یه جوری و یه شرایطی فراهم شه همه اونی که دلشون می خواد گیرشون بیاد ... والا !

شقایق گفت...

و من هنوز درد دارم از پس سه روز...

Jila گفت...

آقا جان! همین طور افتاده اید به جان هم، هیچ هم حواس تان نیست این خانم جان هنوز ویران است که تَر بوده و باز به کوره افتاده...!

پیازچه گفت...

میبینم که ناشناس ها زیاد شدن و آدم گاتی میکنه!!!!!
به هر حال فکر کنم ناشناسی که مخالف پست ناژوی عزیز هست از طرفداران پرو پاقرص پرده کشیدن بین دانشجوها نیز می باشد و تحلیل بنده این است یا جایی کلا کار نکرده اند یا به شدت دچار اختلالات جنسی می باشند و یا ....

ناشناس گفت...

هم می تونه تضادهای فرهنگی باشه هم شور هورمونی و کار کردن و کار نکردن تو جایی هم لزوما باعث از بین رفتن شور هورمونی و یا تغییر تضادهای فرهنگی نمی شه . ... شما خیلی زود اقدام می کنی به نسبت دادن آدما به فاشیست بودن یا بیمار جنسی بودن و یا یه آدم منحرف بودن . خوب نیست به خدا . تا یگی یه نظر غیر دلخواه می ده . یا عوضی یه یا منحرف ... چقدرم قاطعانه نظر می دین . انگار همه علم هستی پیش شماس .

ناشناس گفت...

بعد هم کی گفته من مخالف پست ناژو هستم . پست ناژو یه شرح حال بود که هیچ موضعی توش نبود . نوشته بود از اینکه قبول نشده ناراحته ... این کجاش اصلا می تونه جای مخالفت داشته باشه ؟ مث اینکه شما تو یه پست بنویسی دیروز یه چایی خوردم داغ بود دهنم سوخت و بعد من بگم آدم باید صبر کنه چایی خنک بشه و بعد شما بیایی بگی این آدم مخالف پست من بود ... مخالف کجا بود خوشت میاد ... من مخالف نظر شما بودم مخالف نوشته نظر ناژو نبودم .

Reza Mahani گفت...

it should feel good to get something easy, why are you pissed??!! :) i would grab it with both hands